poniedziałek, 8 czerwca 2015

Ćwiczenia na piękne ramiona

Dzień dobry!
Przede wszystkim - przepraszam za dłuuuugą nieobecność. Choroba szybko i skutecznie mnie wykluczyła. Na szczęście jest już lepiej, mam siłę na ćwiczenia i przygotowywanie propozycji treningów :) 

Przyszedł więc czas na zaprezentowanie ćwiczeń, którymi sama zaczęłam się interesować od niedawna :) Będę z Tobą szczera – zawsze wydawało mi się, że ćwiczenia na ramiona są mi zupełnie niepotrzebne, skoro mam szczupłe ręce. Co więcej, dodatkowe ćwiczenia tylko rozbudują mi ramiona, czego nie chciałam. Jednak niedawno znalazłam ćwiczenia, które nie tylko pięknie ukształtowały mi ramiona, a w dodatku dodały mi siły, dzięki czemu nie mam już takich trudności z niesieniem ciężkich zakupów do domu (ale ze słoikami od babci wciąż sobie nie radzę ;)
Jeśli również, tak jak ja, chcesz aby Twoje ramiona nabrały pięknego kształtu lub też marzysz o tym, by wreszcie zniknęła „wisząca skórka” koniecznie wprowadź prezentowane przeze mnie ćwiczenia do swojego codziennego planu treningowego :)


  • Podnoszenie hantli – na początku wypada wspomnieć, że abyś skutecznie wyrzeźbiła ramiona wypadałoby chwycić za hantle :) Nie bój się, Twoje ręce nie stracą przez to swojej kobiecej delikatności, ponieważ kobiety nie posiadają na tyle naturalnego testosteronu, aby mięśnie się aż tak rozrastały podczas ćwiczeń siłowych :) Przejdźmy jednak do ćwiczeń: Stań w lekkim rozkroku (stopy na szerokość barków). Hantle podnoś powoli i dokładnie do góry, aż do momentu, gdy między ramieniem a przedramieniem powstanie kont 90º. Powtórz ćwiczenie odpowiednią ilość razy. II WARIANT: trzymaj ramiona luźno wzdłuż tułowia, hantle podnoś powoli i miarowo do momentu utworzenia z ramion i ciała litery T.


  • Pompki – ćwiczenie, które odpowiednio wykonane nie tylko będzie angażowało Twoje ramiona, ale również klatkę piersiowa, plecy i brzuch. Ułóż się w pozycji klęku podpartego. Następnie unieś łydki ze stopami do góry, a ramionami zrób 2, 3 „kroki” do przodu. W ten sposób ustawisz się w pozycji do pompki damskiej :) Wykonaj pompki pamiętając, abyś nie miała zbyt wysoko pośladków. Staraj się również mieć cały czas napięty brzuch.

  • Pompki tyłem – bardzo przyjemne ćwiczenie, które cudownie kształtuje mięśnie ramion. Do jego wykonania najlepiej będzie, jeśli wyposażysz się w ławeczkę, albo bardzo stabilny taboret. Ważne jest byś miała pewność i komfort psychiczny, że urządzenie nie złamie się ani nie przewróci pod wpływem wykonywania na nim ćwiczeń :) Oprzyj się tyłem o ławeczkę, chwyć za krańce dłońmi, po czym wykonaj kilka wykroków do przodu w ten sposób, by nogi z tułowiem utworzyły prostą linię. Następnie wykonuj ruch taki, jak przy pompkach. Ćwiczenie zaangażuje całe mięśnie Twoich ramion już po 3 powtórzeniach ;)

  • Przysiady z obciążeniem – świetne ćwiczenie, które będzie jednocześnie modelować Twoje ramiona, uda, pośladki i brzuch. Jestem w nim wprost zakochana :) Stań w lekkim rozkroku, weź hantle i trzymaj ręce luźno wzdłuż tułowia. Zrób wykrok jedną noga do tyłu, jednocześnie unosząc ramiona prostopadle do ciała. Pogłęb kilka razy skłon, po czym wyprostuj nogę opuszczając powoli ramiona i powtórz ćwiczenie na drugą stronę.


Tak jak to było w przypadku ćwiczeń na uda, pamiętaj o tym, by po zakończeniu treningu dobrze się rozciągnąć. No i pij dużo wody :)
Zestawy ćwiczeń na piękne ramiona:
  1. Natalia Gacka – Szybki trening B3: ramiona (ćwiczenia z książki Natalii „Zostań Fit”, którą bardzo polecam) 
Ćwiczenia, które dla Ciebie wybrałam mogą na początku wydawać Ci się trudne, ale nie poddawaj się. Efekty są tego warte! W końcu w lecie na plaży będziesz pokazywać nie tylko brzuch i nogi, ale i ramiona. A niewytrenowane ramiona na pewno nie będą wyglądały atrakcyjnie przy pięknych pośladkach i wymodelowanym brzuchu, o które się razem ze mną starasz :)
Wciąż czekam na Twoje Instagramowe inspiracje. A może Ty chcesz stać się inspiracją dla innych dziewczyn? Wyślij swoje zdjęcie wraz z adresem bloga, Facebooka lub Instagrama. Z chęcią udostępnię je u siebie. Pokażmy wszystkim, że warto, a walka o szczupłą sylwetkę przynosi efekty! :) A już niedługo pierwsza porcja inspiracji, więc zostańcie ze mną :)


Do następnego! 

9 komentarzy:

  1. z ćwiczeniami to jest tak, że nie można sobie "odpuścić" żadnej partii mięśni..można na niektórymi bardziej pracować :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam strasznie słabe ręce, przez co średnio lubię je ćwiczyć, ale trzeba :) Inaczej dalej będą takie słabe, a tego przecież nie chcę. I strasznie podoba mi się zalążek bicepsa, który się na nich pojawił ^^
    Bardzo się cieszę, że jesteś już zdrowa i mam nadzieję, że minie dużo czasu, nim znowu dopadnie Cię jakieś choróbsko, a najlepiej by było, gdyby nie dopadło Cię wcale :) Sama, gdy jestem przeziębiona, nie mam na nic siły ani ochoty, więc doskonale Cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się też za moje ramiona wziąć :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przez chorobę trochę zaniedbałam i ćwiczenia i dietę i niestety bloga, mam nadzieję, że niedługo obie nadrobimy zaległości!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej! :)