czwartek, 7 maja 2015

Czas zacząć!

Od pewnego czasu prowadzę Fanpage na Facebooku o tematyce zdrowego odżywiania, który możecie znaleźć TUTAJ. Postanowiłam jednak założyć również bloga, na którym będę mogła dzielić się z Tobą swoim doświadczeniem oraz radami, jak szybko i prosto zmienić nawyki w swoim życiu tak, by z dnia na dzień być zdrowszą. Posty, które będę publikować nie będą więc nawiązywać jedynie do zdrowego trybu życia, ale również do dobrych zwyczajów w odchudzaniu, skutecznych ćwiczeniach pozwalających szybko schudnąć oraz stronach z którymi warto się zapoznać. Postaram się również wprowadzić cykl opisujący suplementy diety, które znalazłam, stosowałam i polecam.

Aby właściwie zacząć, należy skierować się do wnętrza... Organizmu. Zdrowy i oczyszczony organizm to nie tylko gwarancja zachowania pięknej sylwetki na dłużej, ale także zdrowego ciała. Jak mówi znane przysłowie: „w zdrowym ciele – zdrowy duch”. Dzięki właściwemu oczyszczeniu organizmu będziesz miała pewność, że z dnia na dzień będziesz budziła się pełniejsza energii i piękniejsza.


Najpopularniejszym sposobem na oczyszczenie organizmu jest oczywiście picie zielonych koktajli oczyszczających. Szukając odpowiedniego dla siebie, natknęłam się na wiele przepisów. Będę z Tobą szczera – większość z nich była kompletnie nie do przełknięcia dla mnie :) Nie byłam w stanie zmusić się do wypicia shake'a z samych warzyw, dodawanie limonki do smaku również wiele nie pomogło. Na szczęście przez przypadek trafiłam na przepis, który po zmodyfikowaniu trafił idealnie w mój gust, a w dodatku w 110% spełnia swoją rolę. Mam nadzieję, że i Tobie zasmakuje :)


PRZEPIS NA ZIELONY KOKTAJL OCZYSZCZAJĄCY:
  • Garść szpinaku (zawsze dodaję „na oko” garść lub dwie świeżego szpinaku, który kupuję w sklepie z naturalną żywnością. Można również dodać szpinak mrożony w kostkach, wtedy polecam około 4, 5 kostek)
  • 1/4 świeżego melona
  • 1 butelka świeżego soku z jabłek (używam zazwyczaj jednodniowego soku Marvit, jeśli macie wyciskarkę do owoców, to oczywiście będzie lepiej, jeśli wykonacie sok sami)
  • 2 listki mięty
  • odrobina imbiru
Całość produktów zblenduj na gładka masę. Najważniejsze, aby w koktajlu nie pływały duże kawałki imbiru czy szpinaku, które nie tylko niezbyt estetycznie wyglądają, ale również nie są przyjemne w smaku. 




Uwielbiam pić ten koktajl szczególnie po treningu, ponieważ przyjemnie orzeźwia i przywraca siły. Dodatkowo melon złagadza smak szpinaku, a picie zdrowego shake'a staje się prawdziwą przyjemnością.


A czy Ty pijesz zielone koktajle? Jaki jest Twój ulubiony przepis? Koniecznie daj znać!  

7 komentarzy:

  1. Piję zielone koktajle, bardzo lubię z ananasem, szpinakiem i wodą kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielonych koktajli nigdy nie piłam, ale mam zamiar je wypróbować :) Nie przekonuje mnie jednak wyobrażenie o smaku takiego koktajlu, prawdopodobnie dlatego tak długo zwlekam ze zrobieniem jakiegokolwiek. Jednakże skoro Ty również miałaś problemy ze smakiem i Twój przepis temu zaradził, to być może kiedyś go wypróbuję :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja właśnie miałam dokładnie taki sam problem, ale z ciekawości raz spróbowałam i nie żałuję :) Wypróbuj mój przepis, a później poeksperymentuj ze smakiem, na pewno trafisz na coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam z bananem jarmużem i kefirem, do tego trochę cytryny i miodu (kiedyś jeszcze masło orzechowe dawałam) albo ze szpinakiem i kiwi, mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje blogowanie! :) Na pewno będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, ja do Ciebie również - motywujesz :D <3

      Usuń
  5. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej! :)